reklama

Kto mi povie, čo je to ŽIVOT?

Náhoda...láska....šťastie...smútok....chvíľa....moment....či niečo zvláštne?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Zamýšľali ste už niekto o tom, čo pre Vás život vlastne znamená? Čo všetko Vám dal a čo všetko zobral? Život podľa mňa nikdy nie je feeer. Je to niečo nevyspytateľné, niečo niekedy až srdce vrúco smutné, no inokedy niečo, čo mi dáva zmysel ísť ďalej. Ďalej a prežívať každý jeden okamih....NAPLNO! Môj život sa začal tým, keď som sa narodila. Moja mama mi dala napriek veľkej bolesti ŽIVOT. Dala mi ho s očakávaním, že budem jej pýchou. Že budem niekým, na koho sa vždy môže obrátiť a niekým, kto sa jej v starobe neobráti chrbtom, ale jej pomôže tak, ako to robila kedysi ona mne. Áno, tak začal môj život a život každého z nás. No bol k nám život spravodlivý? Dal nám to, čo sme od neho očakávali? Spravil pre nás všetko, čo sme od neho chceli? To je otázka pre každého z Vás osobitne. No ja Vám hovorím...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Život je o tom, aby sme ho žili naplno! Aby sme nenechali ujsť ani jeden okamih, keď môžme byť šťastnými. Veď náš život je tu pre nás. Nekazte si ho zbytočným trápením, zbytočným uvažovaním nad niečím, čo aj tak sami nezmeníte...

 Váš ŽIVOT je tu pre Vás.....Tak ho využite naplno, lebo keď raz zistíte, že sa Váš ŽIVOT kráti...bude neskoro plakať....koľko veľa veci ste ešte nestihli!!!!!

Zuzana Halušová

Zuzana Halušová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som aká som... a to už je moja výhra...!!! Zoznam autorových rubrík:  City...Moje zážitky...Nezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu