reklama

Nováky – muničný sklad, NCHZ , Elektráreň , dolina s benzínom....

Okolie veľmi nebezpečné pre ľudskú existenciu. A možno chyba, ktorej sa dopustila naša vláda....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

 

Áno chyba, pretože vybudovať tri tak veľké a dôležité objekty pri sebe je buď veľmi nezodpovedné, alebo je to prejav tej najväčšej hlúposti. Pravdu povediac, ešte nám tu chýba jadrová elektráreň a sme kompletní. A keby toto všetko ešte nestačilo, ešte tu máme kopec, ktorý je doslova podkopaný a jeho vnútro tvorí benzín. Veď táto oblasť by za predpokladu vzniku tretej svetovej vojny, bola prvým terčom útokov. Vyleteli by sme do vzduchu ako hnilé hrušky. Zdá sa vám to neuveriteľné? Nie, je to tak a je mi z toho až do plaču. Čia je to chyba? Vlády? Nesprávnych ľudí na nesprávnych miestach? Neviem...no týmto článkom som Vás chcela len prinútiť zamyslieť sa nad  tým...čo si nás raz môže počkať.....

Zuzana Halušová

Zuzana Halušová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som aká som... a to už je moja výhra...!!! Zoznam autorových rubrík:  City...Moje zážitky...Nezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu