reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Halušová

Zuzana Halušová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som aká som... a to už je moja výhra...!!! Zoznam autorových rubrík:  City...Moje zážitky...Nezaradené

reklama

Moje zážitky...

ODBORNÍK??? SMIECH PROSÍM ...

Zuzana Halušová

ODBORNÍK??? SMIECH PROSÍM ...

Mala som tú česť stať sa divákom jednej napohľad zaujímavej diskusie o Európskej únii. Keďže ma táto téma zaujíma, nedbala som a pozvanie som s radosťou prijala... Bola to ale chyba!!!

  • 11. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Veľké svaly, tetovanie, čo má v hlave, nikto nevie....

Zuzana Halušová

Veľké svaly, tetovanie, čo má v hlave, nikto nevie....

Tuším sa to trošku rýmovalo....že? No to je vlastne jedno...! A čo som tým chcela povedať? Jednoduchú vec, ktorú vidí každý jeden z nás, no nikto o tom akosi nechce hovoriť, pretože....hmmm....prečo vlastne??? Povie mi to niekto z vás?

  • 17. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 23
Nemám síl o tom hovoriť...

Zuzana Halušová

Nemám síl o tom hovoriť...

...snáď prezradia fotky viac......Osviecim a Treblinka ....

  • 14. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 30
Brm brm brrrrm......:o)

Zuzana Halušová

Brm brm brrrrm......:o)

Pýtate sa, čo tie citoslovcia v nadpise znamenajú??? Odpoveď je jednoduchá...AUTOŠKOLA!!!

  • 22. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu