reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Halušová

Zuzana Halušová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som aká som... a to už je moja výhra...!!! Zoznam autorových rubrík:  City...Moje zážitky...Nezaradené

reklama

Nezaradené

Nováky – muničný sklad, NCHZ , Elektráreň , dolina s benzínom....

Zuzana Halušová

Nováky – muničný sklad, NCHZ , Elektráreň , dolina s benzínom....

Okolie veľmi nebezpečné pre ľudskú existenciu. A možno chyba, ktorej sa dopustila naša vláda....

  • 25. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 24
Ľúbim...!!!

Zuzana Halušová

Ľúbim...!!!

Žijem vo svete 21. storočia. Vo svete, kde všetko má svoje pravidlá, kde všetko podlieha istým zákonom (teda aspoň by malo)! Som žena uprostred veľkého  sveta, v ktorom ma čaká ešte veľmi veľa prekážok, či nástrah. No ja sa nebojím. Nemám strach pred tým, čo ma čaká. Nebojím sa budúcnosti. Ja žijem pre dnešok! Takisto sa nezaťažujem minulosťou. Na čo? Na čo mám spomínať a trápiť sa nad tým, čo už bolo a čo naozaj nikto nezmení! Veď to je úplne zbytočné!!! Hlavne keď viem, že ťa mám....

  • 4. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Mám vlastný svet....

Zuzana Halušová

Mám vlastný svet....

Kráčala som ulicou a zrazu ma zujal jeden chlapec. Mohol mať tak 10 rokov. Utekal, kričal, rozhadzoval rukami, plakal a ja som tomu nechápala. Čo je mu? Pýtala som sa v duchu samej seba. Odpoveď na seba nenechala dlho čakať. Bola ostrá a bolestná ako tá najlepšia díka. Zranila ma tam, kde som to najmenej očakávala. Vždy som o tom len počula, no nikdy som tomu nemusela čeliť tvárou v tvár!

  • 27. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu